Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9335
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТраченко, Л.А.-
dc.contributor.authorTrachenko, L.-
dc.date.accessioned2019-05-13T07:45:54Z-
dc.date.available2019-05-13T07:45:54Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationТраченко Л. А. Системи управління якістю підприємств сфери інжинірингу: монографія / Л. А. Траченко. – Одеса: ОНЕУ, 2019. – 378 с.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9335-
dc.description.abstractМонографія присвячена дослідженню питань щодо формування систем управління якістю на підприємствах сфери інжинірингу України. У роботі доведено доцільність створення та впровадження систем управління якістю в контексті вимог міжнародного стандарту ISO 9001:2015 та виявлено основні проблеми їх формування на інжинірингових підприємствах. Обґрунтовано організаційно-методологічні, практичні та концептуальні засади, які в сукупності дозволяють вирішити наукову проблему формування ефективних систем управління якістю на підприємствах сфери інжинірингу. Запропоновано застосування економіко-математичних моделей та розроблено прикладний інструментарій щодо формування процесів систем управління якістю в контексті вимог стандарту ISO 9001:2015 на інжинірингових підприємствах. Акцентовано увагу на експертному оцінюванні бізнес-процесів та проведенні внутрішніх аудитів як засобів поліпшення систем управління якістю інжинірингових підприємств.ru_RU
dc.description.abstractThe monograph is devoted to the research of issues concerning the formation of quality management systems at the enterprises of the sphere of engineering of Ukraine. The feasibility of the creation and implementation of quality management systems in the context of the requirements of the international standard ISO 9001: 2015 has been proved in the paper, and the main problems of their formation in the engineering enterprises have been identified. The organizational-methodological, practical and conceptual principles, which together allow to solve a scientific problem of formation of effective quality management systems at the enterprises of the sphere of engineering, are substantiated. The application of economical-mathematical models and application tools for the formation of processes of quality management systems in the context of requirements of the standard ISO 9001: 2015 at engineering enterprises are developed. The emphasis is on the expert assessment of business processes and the conduct of internal audits as a means of improving the quality management systems of engineering enterprises.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectсистема управління якістюru_RU
dc.subjectміжнародні стандартиru_RU
dc.subjectISO 9001:2015ru_RU
dc.subjectінжинірингові послугиru_RU
dc.subjectпроцесний підхідru_RU
dc.subjectбізнес-процесиru_RU
dc.subjectдії над ризикамиru_RU
dc.subjectлогіко-структурний аналізru_RU
dc.subjectекспертне оцінювання процесівru_RU
dc.subjectвнутрішній аудитru_RU
dc.subjectquality management systemru_RU
dc.subjectinternational standardsru_RU
dc.subjectISO 9001:2015ru_RU
dc.subjectengineering servicesru_RU
dc.subjectprocess approachru_RU
dc.subjectbusiness processesru_RU
dc.subjectrisk actionsru_RU
dc.subjectlogical-structural analysisru_RU
dc.subjectexpert evaluation of processesru_RU
dc.subjectinternal auditru_RU
dc.subjectмонографія-
dc.titleСистеми управління якістю підприємств сфери інжинірингуru_RU
dc.title.alternativeSystems of quality management of enterprises of sphere of engineeringru_RU
dc.typeBookru_RU
Appears in Collections:Кафедра експертизи товарів та послуг



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.