Організація маркетингової діяльності на підприємстві ресторанного господарства
Вантажиться...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Для досягнення мети у випускній роботі використовувалися наступні методи: методи узагальнення, індукції та дедукції, аналізу та синтезу - при вивченні понятійного апарату ресторанного господарства, маркетингової діяльності та комплексу маркетингу на підприємствах ресторанного господарства; економіко - статистичні методи – для проведення аналізу основних показників діяльності ресторану «Севілья», а також графічний метод для наочного представлення результатів досліджень. Для обробки й аналізу інформації показників операційної діяльності ресторану використовувалась програма автоматизації ресторанів «Iiko».
In order to achieve the goal in the final work, the following methods were used: methods of synthesis, induction and deduction, analysis and synthesis - in the study of the conceptual apparatus of the restaurant industry, marketing activity and marketing complex at the enterprises of restaurant economy; economic and statistical methods - to analyze the main indicators of the Sevilla restaurant, as well as a graphical method for visualizing the results of research. For the processing and analysis of the information of indicators of operational activity of the restaurant was used automation program of restaurants "Iiko".
In order to achieve the goal in the final work, the following methods were used: methods of synthesis, induction and deduction, analysis and synthesis - in the study of the conceptual apparatus of the restaurant industry, marketing activity and marketing complex at the enterprises of restaurant economy; economic and statistical methods - to analyze the main indicators of the Sevilla restaurant, as well as a graphical method for visualizing the results of research. For the processing and analysis of the information of indicators of operational activity of the restaurant was used automation program of restaurants "Iiko".