Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9376
Title: Організація маркетингової діяльності на підприємстві ресторанного господарства
Other Titles: Organization of marketing activities at the restaurant business enterprise
Authors: Соболєва, Н.В.
Issue Date: 2019
Keywords: ресторанне господарство
маркетингова діяльність
restaurant industry
marketing activity
Abstract: Для досягнення мети у випускній роботі використовувалися наступні методи: методи узагальнення, індукції та дедукції, аналізу та синтезу - при вивченні понятійного апарату ресторанного господарства, маркетингової діяльності та комплексу маркетингу на підприємствах ресторанного господарства; економіко - статистичні методи – для проведення аналізу основних показників діяльності ресторану «Севілья», а також графічний метод для наочного представлення результатів досліджень. Для обробки й аналізу інформації показників операційної діяльності ресторану використовувалась програма автоматизації ресторанів «Iiko».
In order to achieve the goal in the final work, the following methods were used: methods of synthesis, induction and deduction, analysis and synthesis - in the study of the conceptual apparatus of the restaurant industry, marketing activity and marketing complex at the enterprises of restaurant economy; economic and statistical methods - to analyze the main indicators of the Sevilla restaurant, as well as a graphical method for visualizing the results of research. For the processing and analysis of the information of indicators of operational activity of the restaurant was used automation program of restaurants "Iiko".
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9376
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дипломна робота.pdf207,2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.