Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9396
Назва: Удосконалення маркетингової діяльності готельних операторів на прикладі «Ribas Hotels Group»
Інші назви: Improvement of marketing activity of hotel operators by the example of «Ribas Hotels Group»
Автори: Коленковська, К.Г.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: готелі
маркетингова діяльність
готельне господарство
готельні оператори
готельні мережі
hotels
marketing activity
hotel industry
hotel operators
hotel chains
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто особливості функціонування готельних операторів, маркетингове середовище та його вплив на діяльність готельних операторів, специфікy комплексу маркетингу готельних операторів. В аналітичній частині досліджено специфіку функціонування готельного оператора «Ribas Hotels Group». Зроблено оцінку конкурентної позиції готельного оператору «Ribas Hotels Group», запропоновано основні заходи, спрямовані на поліпшення маркетингової діяльності готельного оператору «Ribas Hotels Group».
The features of hotel operators existing and marketing environment and its influence on the activity of hotel chains are considered, the specifics of the marketing complex of hotel operators are studied. The analytical part explores the specifics of hotel operator Ribas Hotels Group. The estimation of the competitive position of the hotel operator Ribas Hotels Group was made, the main measures aimed on the improving of marketing activity of the hotel operator Ribas Hotels Group are offered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9396
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf175,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.