Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9396
Title: | Удосконалення маркетингової діяльності готельних операторів на прикладі «Ribas Hotels Group» |
Other Titles: | Improvement of marketing activity of hotel operators by the example of «Ribas Hotels Group» |
Authors: | Коленковська, К.Г. |
Issue Date: | 2019 |
Keywords: | готелі маркетингова діяльність готельне господарство готельні оператори готельні мережі hotels marketing activity hotel industry hotel operators hotel chains |
Abstract: | У роботі розглянуто особливості функціонування готельних операторів, маркетингове середовище та його вплив на діяльність готельних операторів, специфікy комплексу маркетингу готельних операторів.
В аналітичній частині досліджено специфіку функціонування готельного оператора «Ribas Hotels Group».
Зроблено оцінку конкурентної позиції готельного оператору «Ribas Hotels Group», запропоновано основні заходи, спрямовані на поліпшення маркетингової діяльності готельного оператору «Ribas Hotels Group». The features of hotel operators existing and marketing environment and its influence on the activity of hotel chains are considered, the specifics of the marketing complex of hotel operators are studied. The analytical part explores the specifics of hotel operator Ribas Hotels Group. The estimation of the competitive position of the hotel operator Ribas Hotels Group was made, the main measures aimed on the improving of marketing activity of the hotel operator Ribas Hotels Group are offered. |
URI: | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9396 |
Appears in Collections: | Центр заочної та вечірньої форм навчання* |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Дипломна робота.pdf | 175,45 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.