Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9396
Title: Удосконалення маркетингової діяльності готельних операторів на прикладі «Ribas Hotels Group»
Other Titles: Improvement of marketing activity of hotel operators by the example of «Ribas Hotels Group»
Authors: Коленковська, К.Г.
Issue Date: 2019
Keywords: готелі
маркетингова діяльність
готельне господарство
готельні оператори
готельні мережі
hotels
marketing activity
hotel industry
hotel operators
hotel chains
Abstract: У роботі розглянуто особливості функціонування готельних операторів, маркетингове середовище та його вплив на діяльність готельних операторів, специфікy комплексу маркетингу готельних операторів. В аналітичній частині досліджено специфіку функціонування готельного оператора «Ribas Hotels Group». Зроблено оцінку конкурентної позиції готельного оператору «Ribas Hotels Group», запропоновано основні заходи, спрямовані на поліпшення маркетингової діяльності готельного оператору «Ribas Hotels Group».
The features of hotel operators existing and marketing environment and its influence on the activity of hotel chains are considered, the specifics of the marketing complex of hotel operators are studied. The analytical part explores the specifics of hotel operator Ribas Hotels Group. The estimation of the competitive position of the hotel operator Ribas Hotels Group was made, the main measures aimed on the improving of marketing activity of the hotel operator Ribas Hotels Group are offered.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9396
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дипломна робота.pdf175,45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.