Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9397
Назва: Підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства на засадах маркетингового підходу
Інші назви: Increasing the competitiveness of a tourist enterprise on the basis of a marketing approach
Автори: Кіфа Д.М.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: конкурентоспроможність
маркетингова діяльність
competitiveness
marketing activity
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження: визначити набір ключових чинників, що забезпечують створення конкурентних переваг і підвищення конкурентоспроможності туристичних.
The purpose of the study: to identify a set of key factors that ensure the creation of competitive advantages and increase the competitiveness of tourism.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9397
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf174,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.