Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9400
Назва: | Удосконалення рекламної діяльності туристичної фірми |
Інші назви: | Improving the advertising activities of the travel company |
Автори: | Дядяєва, А.С. |
Дата публікації: | 2019 |
Ключові слова: | рекламна діяльність туристична фірма advertising activity travel agency |
Короткий огляд (реферат): | Метою дослідження є:
- визначення місця і ролі реклами в просуванні туристських послуг;
- аналіз досвіду рекламної діяльності туристських організацій в Україні;
- визначення методичних підходів здійснення рекламної діяльності в туристичному підприємстві;
- визначення системи показників і критеріїв оцінки ефективності рекламної діяльності організацій сфери туризму;
- визначення основних напрямків і чинників підвищення ефективності рекламних кампаній в туризмі. The research objective is: - determining the place and role of advertising in promoting tourist services; - analysis of the experience of advertising activities of tourist organizations in Ukraine; - definition of methodical approaches to advertising activities in a tourist enterprise; - definition of the system of indicators and criteria for assessing the effectiveness of advertising activities of tourism sector organizations; - definition of the main directions and factors of increasing the effectiveness of advertising campaigns in tourism. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9400 |
Розташовується у зібраннях: | Центр заочної та вечірньої форм навчання* |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Дипломна робота.pdf | 163,4 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.