Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9400
Title: Удосконалення рекламної діяльності туристичної фірми
Other Titles: Improving the advertising activities of the travel company
Authors: Дядяєва, А.С.
Issue Date: 2019
Keywords: рекламна діяльність
туристична фірма
advertising activity
travel agency
Abstract: Метою дослідження є: - визначення місця і ролі реклами в просуванні туристських послуг; - аналіз досвіду рекламної діяльності туристських організацій в Україні; - визначення методичних підходів здійснення рекламної діяльності в туристичному підприємстві; - визначення системи показників і критеріїв оцінки ефективності рекламної діяльності організацій сфери туризму; - визначення основних напрямків і чинників підвищення ефективності рекламних кампаній в туризмі.
The research objective is: - determining the place and role of advertising in promoting tourist services; - analysis of the experience of advertising activities of tourist organizations in Ukraine; - definition of methodical approaches to advertising activities in a tourist enterprise; - definition of the system of indicators and criteria for assessing the effectiveness of advertising activities of tourism sector organizations; - definition of the main directions and factors of increasing the effectiveness of advertising campaigns in tourism.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9400
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дипломна робота.pdf163,4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.