Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9400
Title: | Удосконалення рекламної діяльності туристичної фірми |
Other Titles: | Improving the advertising activities of the travel company |
Authors: | Дядяєва, А.С. |
Issue Date: | 2019 |
Keywords: | рекламна діяльність туристична фірма advertising activity travel agency |
Abstract: | Метою дослідження є:
- визначення місця і ролі реклами в просуванні туристських послуг;
- аналіз досвіду рекламної діяльності туристських організацій в Україні;
- визначення методичних підходів здійснення рекламної діяльності в туристичному підприємстві;
- визначення системи показників і критеріїв оцінки ефективності рекламної діяльності організацій сфери туризму;
- визначення основних напрямків і чинників підвищення ефективності рекламних кампаній в туризмі. The research objective is: - determining the place and role of advertising in promoting tourist services; - analysis of the experience of advertising activities of tourist organizations in Ukraine; - definition of methodical approaches to advertising activities in a tourist enterprise; - definition of the system of indicators and criteria for assessing the effectiveness of advertising activities of tourism sector organizations; - definition of the main directions and factors of increasing the effectiveness of advertising campaigns in tourism. |
URI: | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9400 |
Appears in Collections: | Центр заочної та вечірньої форм навчання* |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Дипломна робота.pdf | 163,4 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.