Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9403
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБрянська, Н.М.-
dc.date.accessioned2019-05-20T22:12:13Z-
dc.date.available2019-05-20T22:12:13Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9403-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні основи поняття якості послуг на підприємствах сфери обслуговування, визначаються методи оцінки якості послуг підприємств ресторанного господарства, розглядається система управління якістю послуг. Зроблено аналіз сучасних стану ринку ресторанних послуг, надано характеристику ресторану «Міміно в Одесі», проведено оцінку якості обслуговування. Пропонуються рекомендації з підвищення якості послуг підприємств ресторанного господарства, розроблено сервісний план для ресторану «Міміно в Одесі» та обґрунтовуються стратегічні напрями підвищення якості обслуговування.ru_RU
dc.description.abstractThe paper considers the theoretical foundations of the concept of quality of services in the service sector enterprises, determines the methods of assessing the quality of services of restaurants enterprises, and considers the system of quality management of services. An analysis of the current state of the market of restaurant services has been made, the characteristic of the restaurant «Mimino in Odessa» has been given, the quality of service has been assessed. Recommendations on improvement of the quality of services of enterprises of the restaurant industry are offered, the service plan for the restaurant «Mimino in Odessa» is developed and the strategic directions of improving the quality of service are substantiated.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectякістьru_RU
dc.subjectресторанне господарствоru_RU
dc.subjectсистема управління якістюru_RU
dc.subjectринок ресторанних послугru_RU
dc.subjectметоди оцінки якостіru_RU
dc.subjectсервісний планru_RU
dc.subjectqualityru_RU
dc.subjectrestaurant economyru_RU
dc.subjectquality management systemru_RU
dc.subjectmarket of restaurant servicesru_RU
dc.subjectmethods of quality assessmentru_RU
dc.subjectservice planru_RU
dc.titleУправління якістю послуг підприємств ресторанного господарстваru_RU
dc.title.alternativeManagement of the quality of services at the enterprises of the restaurant industryru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf229,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.