Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9410
Назва: Особливості розробки маркетингової стратегії в digital
Інші назви: Features of the development of marketing strategy in digital
Автори: Гострик, О.М.
Hostryk, A.
Бібліографічний опис: Гострик О. М. Особливості розробки маркетингової стратегії в digital / О. М. Гострик, М. С. Шепель // Інформаційні технології в економіці і управлінні : зб. наук. студ. праць. – Одеса : ОНЕУ, 2019. – Вип. 1. – С. 17–23.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: ринок
маркетингова стратегія
маркетинг
стратегія підприємства
цільова аудиторія
market
marketing strategy
marketing
strategy of enterprise
target audience
стаття
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто принципи розробки маркетингової стратегії в сучасному середовищі DIGITAL. Розглянуто маркетингову модель 7Р і її застосування для просування компанії. Визначені шляхи залучення потенційних клієнтів до співпраці.
The article discusses the principles of developing a marketing strategy in the modern DIGITAL environment. The marketing model 7P and its application for the promotion of the company are considered. Identified ways to attract potential customers to cooperate.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9410
Розташовується у зібраннях:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Особливості розробки маркетингової стратегії в digital.pdf566,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.