Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9416
Назва: Маркетингові інтернет-комунікації та їх застосування для просування бренду
Інші назви: Internet marketing communications as modern tools for brand promotion
Автори: Орлик, О.В.
Orlyk, O.
Бібліографічний опис: Орлик О. В. Маркетингові інтернет-комунікації та їх застосування для просування бренду / О. В. Орлик, М. В. Норенко // Інформаційні технології в економіці і управлінні : зб. наук. студ. праць. – Одеса : ОНЕУ, 2019. – Вип. 1. – С. 65–70.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: інтернет
інтернет-комунікації
інформаційний простір
просування бренду
переваги
internet
internet communications
information space
brand promotion
advantages
стаття
Короткий огляд (реферат): У статті визначено роль та розглянуто особливості застосування сучасних інструментів маркетингових інтернет-комунікацій, їх вплив на діяльність компанії та просування бренду. Окреслено переваги компаній від здійснення комунікацій в мережі Інтернет. Рекомендовано певну сукупність дій, яка надає можливість ефективніше використовувати маркетингові засоби просування в Інтернеті бренду, товарів або послуг компанії.
The article defines the role and discusses the features of the use of modern tools of marketing Internet communications, their impact on the company's activities and brand promotion. The advantages of companies from the implementation of communications on the Internet. A certain set of actions is recommended, which allows more efficient use of marketing tools to promote the company's brand, products or services on the Internet.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9416
Розташовується у зібраннях:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.