Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9416
Title: Маркетингові інтернет-комунікації та їх застосування для просування бренду
Other Titles: Internet marketing communications as modern tools for brand promotion
Authors: Орлик, О.В.
Orlyk, O.
Citation: Орлик О. В. Маркетингові інтернет-комунікації та їх застосування для просування бренду / О. В. Орлик, М. В. Норенко // Інформаційні технології в економіці і управлінні : зб. наук. студ. праць. – Одеса : ОНЕУ, 2019. – Вип. 1. – С. 65–70.
Issue Date: 2019
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: інтернет
інтернет-комунікації
інформаційний простір
просування бренду
переваги
internet
internet communications
information space
brand promotion
advantages
стаття
Abstract: У статті визначено роль та розглянуто особливості застосування сучасних інструментів маркетингових інтернет-комунікацій, їх вплив на діяльність компанії та просування бренду. Окреслено переваги компаній від здійснення комунікацій в мережі Інтернет. Рекомендовано певну сукупність дій, яка надає можливість ефективніше використовувати маркетингові засоби просування в Інтернеті бренду, товарів або послуг компанії.
The article defines the role and discusses the features of the use of modern tools of marketing Internet communications, their impact on the company's activities and brand promotion. The advantages of companies from the implementation of communications on the Internet. A certain set of actions is recommended, which allows more efficient use of marketing tools to promote the company's brand, products or services on the Internet.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9416
Appears in Collections:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.