Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9416
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОрлик, О.В.-
dc.contributor.authorOrlyk, O.-
dc.date.accessioned2019-05-22T21:54:50Z-
dc.date.available2019-05-22T21:54:50Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationОрлик О. В. Маркетингові інтернет-комунікації та їх застосування для просування бренду / О. В. Орлик, М. В. Норенко // Інформаційні технології в економіці і управлінні : зб. наук. студ. праць. – Одеса : ОНЕУ, 2019. – Вип. 1. – С. 65–70.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9416-
dc.description.abstractУ статті визначено роль та розглянуто особливості застосування сучасних інструментів маркетингових інтернет-комунікацій, їх вплив на діяльність компанії та просування бренду. Окреслено переваги компаній від здійснення комунікацій в мережі Інтернет. Рекомендовано певну сукупність дій, яка надає можливість ефективніше використовувати маркетингові засоби просування в Інтернеті бренду, товарів або послуг компанії.ru_RU
dc.description.abstractThe article defines the role and discusses the features of the use of modern tools of marketing Internet communications, their impact on the company's activities and brand promotion. The advantages of companies from the implementation of communications on the Internet. A certain set of actions is recommended, which allows more efficient use of marketing tools to promote the company's brand, products or services on the Internet.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherОдеський національний економічний університетru_RU
dc.subjectінтернетru_RU
dc.subjectінтернет-комунікаціїru_RU
dc.subjectінформаційний простірru_RU
dc.subjectпросування брендуru_RU
dc.subjectперевагиru_RU
dc.subjectinternetru_RU
dc.subjectinternet communicationsru_RU
dc.subjectinformation spaceru_RU
dc.subjectbrand promotionru_RU
dc.subjectadvantagesru_RU
dc.subjectстаття-
dc.titleМаркетингові інтернет-комунікації та їх застосування для просування брендуru_RU
dc.title.alternativeInternet marketing communications as modern tools for brand promotionru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.