Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9419
Title: Комунікаційні інструменти Інтернет-маркетингу: аналіз та систематизація
Other Titles: Communication tools of Internet marketing: analysis and systematization
Authors: Орлик, О.В.
Orlyk, O.
Citation: Орлик О. В. Комунікаційні інструменти Інтернет-маркетингу: аналіз та систематизація / О. В. Орлик, Ю. А. Антоненко // Інформаційні технології в економіці і управлінні : зб. наук. студ. праць. – Одеса : ОНЕУ, 2019. – Вип. 1. – С. 78–83.
Issue Date: 2019
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: internet-маркетинг
комунікації
інструменти
технології
просування продукції
internet marketing
communications
tools
technologies
product promotion
Abstract: Розглянуто сучасні інструменти Internet-маркетингу та специфіку їх застосування. Викладено результати систематизації основних інструментів і технологій Internet-маркетингу, розкрито сутність кожної категорії. Наведено рекомендації щодо їх раціонального використання компаніями для просування продукції у віртуальному середовищі.
Considered modern tools of Internet-marketing and the specifics of their use. The results of systematization of the main tools and technologies of Internet marketing are presented, the essence of each category is revealed. Recommendations were made for their rational use by companies to promote products in a virtual environment.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9419
Appears in Collections:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.