Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9419
Назва: Комунікаційні інструменти Інтернет-маркетингу: аналіз та систематизація
Інші назви: Communication tools of Internet marketing: analysis and systematization
Автори: Орлик, О.В.
Orlyk, O.
Бібліографічний опис: Орлик О. В. Комунікаційні інструменти Інтернет-маркетингу: аналіз та систематизація / О. В. Орлик, Ю. А. Антоненко // Інформаційні технології в економіці і управлінні : зб. наук. студ. праць. – Одеса : ОНЕУ, 2019. – Вип. 1. – С. 78–83.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: internet-маркетинг
комунікації
інструменти
технології
просування продукції
internet marketing
communications
tools
technologies
product promotion
Короткий огляд (реферат): Розглянуто сучасні інструменти Internet-маркетингу та специфіку їх застосування. Викладено результати систематизації основних інструментів і технологій Internet-маркетингу, розкрито сутність кожної категорії. Наведено рекомендації щодо їх раціонального використання компаніями для просування продукції у віртуальному середовищі.
Considered modern tools of Internet-marketing and the specifics of their use. The results of systematization of the main tools and technologies of Internet marketing are presented, the essence of each category is revealed. Recommendations were made for their rational use by companies to promote products in a virtual environment.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9419
Розташовується у зібраннях:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.