Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9419
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОрлик, О.В.-
dc.contributor.authorOrlyk, O.-
dc.date.accessioned2019-05-23T20:53:38Z-
dc.date.available2019-05-23T20:53:38Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationОрлик О. В. Комунікаційні інструменти Інтернет-маркетингу: аналіз та систематизація / О. В. Орлик, Ю. А. Антоненко // Інформаційні технології в економіці і управлінні : зб. наук. студ. праць. – Одеса : ОНЕУ, 2019. – Вип. 1. – С. 78–83.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9419-
dc.description.abstractРозглянуто сучасні інструменти Internet-маркетингу та специфіку їх застосування. Викладено результати систематизації основних інструментів і технологій Internet-маркетингу, розкрито сутність кожної категорії. Наведено рекомендації щодо їх раціонального використання компаніями для просування продукції у віртуальному середовищі.ru_RU
dc.description.abstractConsidered modern tools of Internet-marketing and the specifics of their use. The results of systematization of the main tools and technologies of Internet marketing are presented, the essence of each category is revealed. Recommendations were made for their rational use by companies to promote products in a virtual environment.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherОдеський національний економічний університетru_RU
dc.subjectinternet-маркетингru_RU
dc.subjectкомунікаціїru_RU
dc.subjectінструментиru_RU
dc.subjectтехнологіїru_RU
dc.subjectпросування продукціїru_RU
dc.subjectinternet marketingru_RU
dc.subjectcommunicationsru_RU
dc.subjecttoolsru_RU
dc.subjecttechnologiesru_RU
dc.subjectproduct promotionru_RU
dc.titleКомунікаційні інструменти Інтернет-маркетингу: аналіз та систематизаціяru_RU
dc.title.alternativeCommunication tools of Internet marketing: analysis and systematizationru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.