Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9421
Назва: Таргетинг та ретаргетінг у рекламі продуктів та послуг в Інтернеті
Інші назви: Targeting and retargeting in advertising the products and services on the Internet
Автори: Орлик, О.В.
Orlyk, O.
Бібліографічний опис: Орлик О. В. Таргетинг та ретаргетінг у рекламі продуктів та послуг в Інтернеті / О. В. Орлик, Л. В, Гайченко // Інформаційні технології в економіці і управлінні : зб. наук. студ. праць. – Одеса : ОНЕУ, 2019. – Вип. 1. – С. 89–99.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: таргетинг
ретаргетінг
інтернет
рекламування
цільова аудиторія
targeting
retargeting
internet
advertising
target audience
стаття
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито особливості таргетингу і ретаргетінгу. Розглянуто основні види цих двох методів інтернет-рекламування. Висвітлено механізми роботи таргетингу і ретаргетінгу. Окреслено основні фактори та методи пошуку цільового глядача реклами. Визначено переваги та недоліки ретаргетінг.
The article reveals the features of targeting and retargeting. The main types of these two methods of online advertising are considered. The mechanisms of targeting and retargeting are covered. It describes the main factors and methods for finding the target viewer of advertising. Advantages and disadvantages of retargeting identified.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9421
Розташовується у зібраннях:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.