Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9421
Title: Таргетинг та ретаргетінг у рекламі продуктів та послуг в Інтернеті
Other Titles: Targeting and retargeting in advertising the products and services on the Internet
Authors: Орлик, О.В.
Orlyk, O.
Citation: Орлик О. В. Таргетинг та ретаргетінг у рекламі продуктів та послуг в Інтернеті / О. В. Орлик, Л. В, Гайченко // Інформаційні технології в економіці і управлінні : зб. наук. студ. праць. – Одеса : ОНЕУ, 2019. – Вип. 1. – С. 89–99.
Issue Date: 2019
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: таргетинг
ретаргетінг
інтернет
рекламування
цільова аудиторія
targeting
retargeting
internet
advertising
target audience
стаття
Abstract: У статті розкрито особливості таргетингу і ретаргетінгу. Розглянуто основні види цих двох методів інтернет-рекламування. Висвітлено механізми роботи таргетингу і ретаргетінгу. Окреслено основні фактори та методи пошуку цільового глядача реклами. Визначено переваги та недоліки ретаргетінг.
The article reveals the features of targeting and retargeting. The main types of these two methods of online advertising are considered. The mechanisms of targeting and retargeting are covered. It describes the main factors and methods for finding the target viewer of advertising. Advantages and disadvantages of retargeting identified.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9421
Appears in Collections:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.