Інструменти Інтернет-реклами підприємств готельного господарства
Вантажиться...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний економічний університет
Анотація
Статтю присвячено аналізу основних видів Інтернет-реклами підприємств готельного господарства. Розглянуто сутність та значимість кожного засобу реклами в мережі Інтернет для підвищення кількості бронювань номерів готелю. Виділено найбільш ефективні сучасні інструменти Інтернет-реклами та надано рекомендації щодо використання веб-аналітичної інформації для їх вибору.
The article is devoted to the analysis of the main types of Internet advertising of hotel enterprises. The essence and importance of each means of advertising on the Internet to increase the number of hotel reservations are considered. The most effective modern tools of Internet advertising are identified and recommendations on the use of web-analytical information for their selection are given.
The article is devoted to the analysis of the main types of Internet advertising of hotel enterprises. The essence and importance of each means of advertising on the Internet to increase the number of hotel reservations are considered. The most effective modern tools of Internet advertising are identified and recommendations on the use of web-analytical information for their selection are given.
Опис
Бібліографічний опис
Орлик О. В. Інструменти Інтернет-реклами підприємств готельного господарства / О. В. Орлик, О. О. Бєлова // Інформаційні технології в економіці і управлінні : зб. наук. студ. праць. – Одеса : ОНЕУ, 2019. – Вип. 1. – С. 100–107.