Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9422
Title: Інструменти Інтернет-реклами підприємств готельного господарства
Other Titles: Internet advertising as a type of information business
Authors: Орлик, О.В.
Orlyk, O.
Citation: Орлик О. В. Інструменти Інтернет-реклами підприємств готельного господарства / О. В. Орлик, О. О. Бєлова // Інформаційні технології в економіці і управлінні : зб. наук. студ. праць. – Одеса : ОНЕУ, 2019. – Вип. 1. – С. 100–107.
Issue Date: 2019
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: інтернет-реклама
готель
сайт готелю
пошукова оптимізація
контекстна реклама
банерна реклама
просування в соціальних мережах
internet advertising
hotel
promotion in search engines
hotel website
contextual advertising
advertising in social networks
banner advertising
стаття
Abstract: Статтю присвячено аналізу основних видів Інтернет-реклами підприємств готельного господарства. Розглянуто сутність та значимість кожного засобу реклами в мережі Інтернет для підвищення кількості бронювань номерів готелю. Виділено найбільш ефективні сучасні інструменти Інтернет-реклами та надано рекомендації щодо використання веб-аналітичної інформації для їх вибору.
The article is devoted to the analysis of the main types of Internet advertising of hotel enterprises. The essence and importance of each means of advertising on the Internet to increase the number of hotel reservations are considered. The most effective modern tools of Internet advertising are identified and recommendations on the use of web-analytical information for their selection are given.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9422
Appears in Collections:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.