Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9422
Назва: Інструменти Інтернет-реклами підприємств готельного господарства
Інші назви: Internet advertising as a type of information business
Автори: Орлик, О.В.
Orlyk, O.
Бібліографічний опис: Орлик О. В. Інструменти Інтернет-реклами підприємств готельного господарства / О. В. Орлик, О. О. Бєлова // Інформаційні технології в економіці і управлінні : зб. наук. студ. праць. – Одеса : ОНЕУ, 2019. – Вип. 1. – С. 100–107.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: інтернет-реклама
готель
сайт готелю
пошукова оптимізація
контекстна реклама
банерна реклама
просування в соціальних мережах
internet advertising
hotel
promotion in search engines
hotel website
contextual advertising
advertising in social networks
banner advertising
стаття
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено аналізу основних видів Інтернет-реклами підприємств готельного господарства. Розглянуто сутність та значимість кожного засобу реклами в мережі Інтернет для підвищення кількості бронювань номерів готелю. Виділено найбільш ефективні сучасні інструменти Інтернет-реклами та надано рекомендації щодо використання веб-аналітичної інформації для їх вибору.
The article is devoted to the analysis of the main types of Internet advertising of hotel enterprises. The essence and importance of each means of advertising on the Internet to increase the number of hotel reservations are considered. The most effective modern tools of Internet advertising are identified and recommendations on the use of web-analytical information for their selection are given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9422
Розташовується у зібраннях:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.