Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9422
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОрлик, О.В.-
dc.contributor.authorOrlyk, O.-
dc.date.accessioned2019-05-23T21:26:56Z-
dc.date.available2019-05-23T21:26:56Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationОрлик О. В. Інструменти Інтернет-реклами підприємств готельного господарства / О. В. Орлик, О. О. Бєлова // Інформаційні технології в економіці і управлінні : зб. наук. студ. праць. – Одеса : ОНЕУ, 2019. – Вип. 1. – С. 100–107.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9422-
dc.description.abstractСтаттю присвячено аналізу основних видів Інтернет-реклами підприємств готельного господарства. Розглянуто сутність та значимість кожного засобу реклами в мережі Інтернет для підвищення кількості бронювань номерів готелю. Виділено найбільш ефективні сучасні інструменти Інтернет-реклами та надано рекомендації щодо використання веб-аналітичної інформації для їх вибору.ru_RU
dc.description.abstractThe article is devoted to the analysis of the main types of Internet advertising of hotel enterprises. The essence and importance of each means of advertising on the Internet to increase the number of hotel reservations are considered. The most effective modern tools of Internet advertising are identified and recommendations on the use of web-analytical information for their selection are given.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherОдеський національний економічний університетru_RU
dc.subjectінтернет-рекламаru_RU
dc.subjectготельru_RU
dc.subjectсайт готелюru_RU
dc.subjectпошукова оптимізаціяru_RU
dc.subjectконтекстна рекламаru_RU
dc.subjectбанерна рекламаru_RU
dc.subjectпросування в соціальних мережахru_RU
dc.subjectinternet advertisingru_RU
dc.subjecthotelru_RU
dc.subjectpromotion in search enginesru_RU
dc.subjecthotel websiteru_RU
dc.subjectcontextual advertisingru_RU
dc.subjectadvertising in social networksru_RU
dc.subjectbanner advertisingru_RU
dc.subjectстаття-
dc.titleІнструменти Інтернет-реклами підприємств готельного господарстваru_RU
dc.title.alternativeInternet advertising as a type of information businessru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.