Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9427
Назва: Digital Marketing в системі інтегрованих маркетингових комунікацій
Інші назви: Digital Marketing in an integrated marketing communications system
Автори: Беляєв, Л.В.
Belyaev, L.
Бібліографічний опис: Беляєв Л. В. Digital Marketing в системі інтегрованих маркетингових комунікацій / Л. В. Беляєв, Я. В. Кривенко // Інформаційні технології в економіці і управлінні : зб. наук. студ. праць. – Одеса : ОНЕУ, 2019. – Вип. 1. – С. 135–144.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: цифровий маркетинг
інформаційні технології
маркетингові комунікації
реклама
мобільний маркетинг
інтернет
digital marketing
information technologies
marketing communications
advertising
mobile marketing
internet
стаття
Короткий огляд (реферат): Розглянуто роль і місце цифрового маркетингу в системі маркетингових комунікацій. Окреслено основні завдання цифрового маркетингу. Проаналізовано можливості застосування різних цифрових каналів. Визначено основні інструменти і технології, що застосовуються у цифровому маркетингу.
The role and place of digital marketing in the system of marketing communications are considered. The main tasks of digital marketing are marked. The possibility of using different digital channels is analyzed. The main tools and technologies that are used in the digital marketing are determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9427
Розташовується у зібраннях:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Digital Marketing в системі інтегрованих маркетингових комунікацій.pdf579,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.