Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9435
Title: Становлення теорії маркетингових досліджень в умовах інформаційно-технологічної революції
Other Titles: The formation of the theory of marketing research in the conditions of information and technological revolution
Authors: Єрешко, А.І.
Сотніков, Ю.М.
Ereshko, A.
Sotnikov, Y.
Citation: Єрешко А. І. Становлення теорії маркетингових досліджень в умовах інформаційно-технологічної революції / А. І. Єрешко, Ю. М. Сотніков // Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації: матеріали ХХІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції: зб. наук. праць. – Переяслав-Хмельницький, 2017. – Вип. 24. – С. 85-97.
Issue Date: 2017
Publisher: ДВНЗ «ПХДПУ»
Keywords: маркетинг
маркетингові дослідження
управлінські рішення
інтерв'ю
анкетування
marketing
market research
management decisions
interviews
questionnaires
Abstract: Статтю присвячено проблемі маркетингових досліджень, їх становленню та сучасним тенденціям в умовах інформаційно-технологічної революції. На основі аналізу, узагальнення й систематизації наукових джерел освітлені підходи до визначення самої сутності, етапи розвитку маркетингових досліджень, а також передумови створення напрямків маркетингових досліджень. Розглянуто такий вид маркетингових досліджень як онлайн-дослідження та наведені головні переваги їх використання.
The article deals with the problem of market research, their formation and current trends in the information-technology revolution. Based on the analysis, generalization and systematization of scientific sources lighted approaches to defining the essence, the stages of market research and create the preconditions areas of marketing research. We consider this kind of marketing research as online research and are the main advantages of using them.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9435
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.