Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9435
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄрешко, А.І.-
dc.contributor.authorСотніков, Ю.М.-
dc.contributor.authorEreshko, A.-
dc.contributor.authorSotnikov, Y.-
dc.date.accessioned2019-05-24T06:59:34Z-
dc.date.available2019-05-24T06:59:34Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЄрешко А. І. Становлення теорії маркетингових досліджень в умовах інформаційно-технологічної революції / А. І. Єрешко, Ю. М. Сотніков // Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації: матеріали ХХІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції: зб. наук. праць. – Переяслав-Хмельницький, 2017. – Вип. 24. – С. 85-97.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9435-
dc.description.abstractСтаттю присвячено проблемі маркетингових досліджень, їх становленню та сучасним тенденціям в умовах інформаційно-технологічної революції. На основі аналізу, узагальнення й систематизації наукових джерел освітлені підходи до визначення самої сутності, етапи розвитку маркетингових досліджень, а також передумови створення напрямків маркетингових досліджень. Розглянуто такий вид маркетингових досліджень як онлайн-дослідження та наведені головні переваги їх використання.ru_RU
dc.description.abstractThe article deals with the problem of market research, their formation and current trends in the information-technology revolution. Based on the analysis, generalization and systematization of scientific sources lighted approaches to defining the essence, the stages of market research and create the preconditions areas of marketing research. We consider this kind of marketing research as online research and are the main advantages of using them.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherДВНЗ «ПХДПУ»ru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectмаркетингові дослідженняru_RU
dc.subjectуправлінські рішенняru_RU
dc.subjectінтерв'юru_RU
dc.subjectанкетуванняru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectmarket researchru_RU
dc.subjectmanagement decisionsru_RU
dc.subjectinterviewsru_RU
dc.subjectquestionnairesru_RU
dc.titleСтановлення теорії маркетингових досліджень в умовах інформаційно-технологічної революціїru_RU
dc.title.alternativeThe formation of the theory of marketing research in the conditions of information and technological revolutionru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.