Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9436
Назва: Online marketing researches in Ukraine: trends and perspectives
Інші назви: Маркетингові онлайн-дослідження в Україні: тенденції та перспективи
Автори: Ereshko, A.
Kerekeshа, O.
Єрешко, А.І.
Керекеша, О.В.
Бібліографічний опис: Ereshko А. Online marketing researches in Ukraine: trends and perspectives / А. Ereshko, O. Kerekesha // Науковий вісник Одеського національного економічного університету. Всеукраїнська асоціація молодих науковців. – Науки: економіка, політологія, історія. – 2017. – № 6 (248). – С. 14-24.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: marketing
marketing research
management decisions
interviews
questionnaires
маркетинг
маркетингові дослідження
управлінські рішення
інтерв'ю
анкетування
Короткий огляд (реферат): The article is devoted to the problem of marketing researches, their formation and modern tendencies in terms of information-technological revolution on the territory of Ukraine. Based on the analysis, generalization and systematization of scientific sources, the development of marketing research, as well as the prerequisites for the creation of directions for marketing research are highlighted. The article focuses on new technologies for conducting marketing research in the conditions of the Internet environment. Such type of marketing research as online research is considered and the main advantages of its implementation, as well as further perspectives of the development of this marketing tool are given.
Статтю присвячено проблемі маркетингових досліджень, їх становленню та сучасним тенденціям в умовах інформаційно-технологічної революції на території України. На основі аналізу, узагальнення та систематизації наукових джерел освітлено розвитку маркетингових досліджень, а також передумови створення напрямків маркетингових досліджень. У статті особливу увагу приділено новим технологіям проведення маркетингових досліджень в умовах можливостей інтернет-середовища. Розглянуто такий вид маркетингових досліджень як онлайн-дослідження і наведені основні переваги їх використання, а також подальші перспективи розвитку даного маркетингового інструменту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9436
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики
Кафедра іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Online marketing researches in Ukraine trends and perspectives.pdf307,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.