Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9436
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorEreshko, A.-
dc.contributor.authorKerekeshа, O.-
dc.contributor.authorЄрешко, А.І.-
dc.contributor.authorКерекеша, О.В.-
dc.date.accessioned2019-05-24T08:16:30Z-
dc.date.available2019-05-24T08:16:30Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationEreshko А. Online marketing researches in Ukraine: trends and perspectives / А. Ereshko, O. Kerekesha // Науковий вісник Одеського національного економічного університету. Всеукраїнська асоціація молодих науковців. – Науки: економіка, політологія, історія. – 2017. – № 6 (248). – С. 14-24.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9436-
dc.description.abstractThe article is devoted to the problem of marketing researches, their formation and modern tendencies in terms of information-technological revolution on the territory of Ukraine. Based on the analysis, generalization and systematization of scientific sources, the development of marketing research, as well as the prerequisites for the creation of directions for marketing research are highlighted. The article focuses on new technologies for conducting marketing research in the conditions of the Internet environment. Such type of marketing research as online research is considered and the main advantages of its implementation, as well as further perspectives of the development of this marketing tool are given.ru_RU
dc.description.abstractСтаттю присвячено проблемі маркетингових досліджень, їх становленню та сучасним тенденціям в умовах інформаційно-технологічної революції на території України. На основі аналізу, узагальнення та систематизації наукових джерел освітлено розвитку маркетингових досліджень, а також передумови створення напрямків маркетингових досліджень. У статті особливу увагу приділено новим технологіям проведення маркетингових досліджень в умовах можливостей інтернет-середовища. Розглянуто такий вид маркетингових досліджень як онлайн-дослідження і наведені основні переваги їх використання, а також подальші перспективи розвитку даного маркетингового інструменту.-
dc.language.isoenru_RU
dc.publisherОдеський національний економічний університетru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectmarketing researchru_RU
dc.subjectmanagement decisionsru_RU
dc.subjectinterviewsru_RU
dc.subjectquestionnairesru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectмаркетингові дослідженняru_RU
dc.subjectуправлінські рішенняru_RU
dc.subjectінтерв'юru_RU
dc.subjectанкетуванняru_RU
dc.titleOnline marketing researches in Ukraine: trends and perspectivesru_RU
dc.title.alternativeМаркетингові онлайн-дослідження в Україні: тенденції та перспективиru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики
Кафедра іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Online marketing researches in Ukraine trends and perspectives.pdf307,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.