Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/944
Назва: Класифікація рекламодавців періодичного видання
Автори: Яшкіна, О.І.
Бібліографічний опис: Яшкіна О. І. Класифікація рекламодавців періодичного видання / О. І. Яшкіна // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський держ. екон. ун-т. – Одеса, 2011. – Вип. 42 (2). - С. 389-393.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Одеський державний економічний університет
Короткий огляд (реферат): У статті запропоновано застосування кластерного аналізу для виділення груп рекламодавців, які відрізняються ставленням щодо періодичного видання. Опитування проведено як серед існуючих так і серед потенційних клієнтів періодичного в идання. Для кожної з отриманих груп розроблено маркетингову стратегію співпраці. In this paper it is proposed the usage of cluster analysis for selecting the groups of advertisers that have different attitudes regarding periodical. The survey was conducted among existing and potential customers of periodical. The marketing strategy of cooperation is developed for each of the groups received.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/944
Розташовується у зібраннях:Випуск 2, № 42

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Яшкіна О.І. Класифікація рекламодавців періодичного видання.pdf149,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.