Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/944
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯшкіна, О.І.-
dc.date.accessioned2013-12-16T09:23:04Z-
dc.date.available2013-12-16T09:23:04Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЯшкіна О. І. Класифікація рекламодавців періодичного видання / О. І. Яшкіна // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський держ. екон. ун-т. – Одеса, 2011. – Вип. 42 (2). - С. 389-393.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/944-
dc.description.abstractУ статті запропоновано застосування кластерного аналізу для виділення груп рекламодавців, які відрізняються ставленням щодо періодичного видання. Опитування проведено як серед існуючих так і серед потенційних клієнтів періодичного в идання. Для кожної з отриманих груп розроблено маркетингову стратегію співпраці. In this paper it is proposed the usage of cluster analysis for selecting the groups of advertisers that have different attitudes regarding periodical. The survey was conducted among existing and potential customers of periodical. The marketing strategy of cooperation is developed for each of the groups received.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherОдеський державний економічний університетru_RU
dc.titleКласифікація рекламодавців періодичного виданняru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Випуск 2, № 42

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Яшкіна О.І. Класифікація рекламодавців періодичного видання.pdf149,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.