Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/945
Назва: Розвиток банківської маркетингової інформаційної системи в умовах нових інформаційних технологій
Автори: Аль-Акіді, Б.Ф.
Бібліографічний опис: Аль-Акіді Б. Ф. Розвиток банківської маркетингової інформаційної системи в умовах нових інформаційних технологій / Б. Ф. Аль-Акіді // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2011. – Вип. 43 (3). - С. 9-13.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто структуру маркетингової інформаційної системи банку. Охарактеризовано основні підсистеми даної системи. Автором запропоновано враховувати основні тенденції розвитку інформаційних технологій при проекту- ванні у банку маркетингової інформаційної системи. The structure of the marketing information system of the bank is discussed in the article. There are described the major subsystems of this system. Author proposes to take into account the main trends in information technology when projecting the bank marketing information system.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/945
Розташовується у зібраннях:Випуск 3, № 43



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.