Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/945
Title: Розвиток банківської маркетингової інформаційної системи в умовах нових інформаційних технологій
Authors: Аль-Акіді, Б.Ф.
Citation: Аль-Акіді Б. Ф. Розвиток банківської маркетингової інформаційної системи в умовах нових інформаційних технологій / Б. Ф. Аль-Акіді // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2011. – Вип. 43 (3). - С. 9-13.
Issue Date: 2011
Publisher: Одеський національний економічний університет
Abstract: У статті розглянуто структуру маркетингової інформаційної системи банку. Охарактеризовано основні підсистеми даної системи. Автором запропоновано враховувати основні тенденції розвитку інформаційних технологій при проекту- ванні у банку маркетингової інформаційної системи. The structure of the marketing information system of the bank is discussed in the article. There are described the major subsystems of this system. Author proposes to take into account the main trends in information technology when projecting the bank marketing information system.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/945
Appears in Collections:Випуск 3, № 43



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.