Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/945
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАль-Акіді, Б.Ф.-
dc.date.accessioned2013-12-16T09:28:54Z-
dc.date.available2013-12-16T09:28:54Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationАль-Акіді Б. Ф. Розвиток банківської маркетингової інформаційної системи в умовах нових інформаційних технологій / Б. Ф. Аль-Акіді // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2011. – Вип. 43 (3). - С. 9-13.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/945-
dc.description.abstractУ статті розглянуто структуру маркетингової інформаційної системи банку. Охарактеризовано основні підсистеми даної системи. Автором запропоновано враховувати основні тенденції розвитку інформаційних технологій при проекту- ванні у банку маркетингової інформаційної системи. The structure of the marketing information system of the bank is discussed in the article. There are described the major subsystems of this system. Author proposes to take into account the main trends in information technology when projecting the bank marketing information system.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherОдеський національний економічний університетru_RU
dc.titleРозвиток банківської маркетингової інформаційної системи в умовах нових інформаційних технологійru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Випуск 3, № 43



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.