Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9471
Назва: Identity of a tourism destination and the need of linking it to the principles of sustainable tourism development
Інші назви: Ідентичність туристичної дестинації та необхідність її взаємозв’язку з принципами сталого розвитку туризму
Автори: Rakadzhiyska, S.
Ракаджийська, С.
Бібліографічний опис: Identity of a tourism destination and the need of linking it to the principles of sustainable tourism development / S. Rakadzhiyska // Socio-economic research bulletin;Odessa National Economic University. – Odessa, 2018. - No. 4 (68). - pp. 212‒219.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: tourism destination identity
principles of sustainable tourism development
Lindstrom’s marketing model
ідентичність туристичної дестинації
принципи сталого розвитку туризму
маркетингова модель Ліндстрома
Короткий огляд (реферат): The article considers the modern conditions influence of world development, which are characterized by a high degree of uncertainty and rapid technological progress on the tourism activity dynamics and the need to find a new business models for competitiveness ensuring and sustainable development in the tourism sector. The concepts of “tourist identity of location”, “tourist attractiveness of territory” are clarified and expanded. The main factors affecting the correlation between the tourist identity of the destination and tourism sustainable development, in accordance with the M. Lindstrom “Manifesto of the Seven Pillars”, who fully discloses the marketing approach to formation and diversification of tourist product, are considered and analyzed. It is determined that the main factor for the formation and maintenance of the tourist identity of each direction is the physical environment ‒ nature, infrastructure and superstructure, with their respective specific characteristics, as well as history and culture, lifestyle, traditions and beliefs, creative and innovative views of population. The study is based on the idea that the individuality of each tourist destination is a prerequisite for observing the principles of sustainable development and neutralizing the negative consequences arising through the application of marketing approaches to ensure better interaction between the demand and supply of tourism services. Based on the study, it was concluded that the limited capacity of tourism resources, on the one hand, and the growing need of the world’s population for active participation in tourist trips, on the other hand, require actions by parties interested in the tourism business at different levels for resources conserve providing of quality services.
У статті розглянуто вплив сучасних умов світового розвитку, які характеризуються високим ступенем невизначеності і стрімким технологічним прогресом, на динаміку туристичної діяльності та необхідність пошуку нових бізнес-моделей для забезпечення конкурентоспроможності та сталого розвитку в туристичній сфері. Уточнено та розширено поняття «туристичної ідентичності місцеположення», «туристичної привабливості території». Розглянуто та проаналізовано основні фактори, що впливають на кореляцію між туристичної ідентичністю місця призначення і стійким розвитком туризму, відповідно до «Маніфесту семи стовпів» М. Ліндстрома, який повністю розкриває маркетинговий підхід до формування і диверсифікації туристичного продукту. Визначено, що основним фактором для формування та підтримки туристичної ідентичності кожного напряму є фізичне середовище ‒ природа, інфраструктура і надбудова, з їх відповідними специфічними характеристиками, а також історія і культура, спосіб життя, традиції і вірування, творчі та новаторські погляди населення. Дослідження засновано на ідеї про те, щоіндивідуальність кожного туристичного напрямку є необхідною умовою для дотримання принципів сталого розвитку та нейтралізації негативних наслідків, що виникають, шляхом застосування маркетингових підходів для забезпечення кращої взаємодії попиту і пропозиції туристичних послуг. На підставі проведеного дослідження зроблено висновок про те, що обмежена ємність туристичних ресурсів, з одного боку, і зростаюча потреба населення світу в активній участі в туристичних поїздках, з іншого боку, вимагають дій зацікавлених в туристичному бізнесі сторін на різних рівнях, щоб зберегти ресурси при наданні якісних послуг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9471
ISSN: 2313-4569
Розташовується у зібраннях:Випуск 4, № 68

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Identity of a tourism destination and the need of linking it to the.pdf393,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.