Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9474
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрижановська, А.С.-
dc.contributor.authorKryzhanovska, A.-
dc.date.accessioned2019-05-30T23:18:32Z-
dc.date.available2019-05-30T23:18:32Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationРезультативність діяльності торговельних підприємств як об’єкт управління / А. С. Крижановська // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць; Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2018. – Вип. № 4 (68). – С. 111–117. – ISSN 2313-4569.ru_RU
dc.identifier.issn2313-4569-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9474-
dc.description.abstractУ статті розглянуто теоретичні основи визначення продуктивності підприємств роздрібної торгівлі як об’єкта управління. Досліджено погляди зарубіжних і вітчизняних науковців на визначення ефективності управління підприємствами. Розглянуто підхід до управління результативністю діяльності торговельних підприємств, що використовують сучасні методи прогнозування обсягів продажів, зокрема, продемонстровано методологію підходу щодо застосування багатофакторного економетричного моделювання з використанням фіктивних змінних до процесу прогнозування динаміки основних показників ефективності діяльності підприємств галузі роздрібної торгівлі. Сформовано основні економетричні закономірності залежності прогнозних величин обсягу продажів від основних факторів. Запропонована наочна візуалізація ідеї прогнозування обсягів виручки підприємств сфери роздрібної торгівлі. Обґрунтовано доцільність застосування описаної методології для цілей поліпшення результативності діяльності підприємств сфери роздрібної торгівлі. Запропоновано перелік заходів постійного характеру, спрямованих на збільшення результативності діяльності підприємств за рахунок застосування сучасних методів прогнозування основних показників дохідної частини їх бюджетів. Наведені висновки і перспективи подальших досліджень передбачають глибокий аналіз реальних показників компаній сфери роздрібної торгівлі та імплементацію запропонованого в процесі досліджень і подальшої роботи програмного забезпечення.ru_RU
dc.description.abstractThe article considers the theoretical basis for determining of the retail industry enterprises effectiveness as an object of management. The approaches of foreign and domestic scientists to the definition of enterprises performance management concept are investigated. An approach to managing of the retail industry enterprises effectiveness, which using a modern methods of sales volumes forecasting, is considered, in particular, the methodology of approach to the multivariate econometric modeling with dummy variables in forecasting process of key performance indicators dynamics of retail industry enterprises using, is demonstrated. The basic econometric patterns of the predicted values dependence of sales volume on the main factors are formed. Visualization of the forecasting idea of the volume of revenues of retail enterprises is proposed. The expediency of described methodology applying for effectiveness improving of the retail industry enterprises activity is substantiated. The list of permanent nature measures, which aimed at the enterprises activity effectiveness increasing through the forecasting modern methods using of the main indicators of revenue side of their budgets are proposed. Conclusions and prospects for further research, which were made in this article, include of the retail industry company’s real indicators in-depth analysis and the software implementation, which proposed in the process of research and subsequent work.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherОдеський національний економічний університетru_RU
dc.subjectрезультативність діяльностіru_RU
dc.subjectторговельні підприємстваru_RU
dc.subjectпродуктивністьru_RU
dc.subjectефективність управління діяльністюru_RU
dc.subjectмоделюванняru_RU
dc.subjectроздрібна торгівляru_RU
dc.subjectefficiency of activityru_RU
dc.subjecttrading enterprisesru_RU
dc.subjectefficiency of activity managementru_RU
dc.subjectmodelingru_RU
dc.subjectretail traderu_RU
dc.titleРезультативність діяльності торговельних підприємств як об’єкт управлінняru_RU
dc.title.alternativeProductivity of trading enterprises activity as an object of managementru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Випуск 4, № 68



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.