Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9477
Назва: Формування ринку органічної продукції в Україні
Інші назви: Formation of organic products market in Ukraine
Автори: Кунділовська, Т.А.
Зеленянська, Н.М.
Kundilovskaya, T.
Zelenyanskaya, N.
Бібліографічний опис: Формування ринку органічної продукції в Україні / Т. А. Кунділовська, Н. М. Зеленянська // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць; Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2018. – Вип. № 4 (68). – С. 137‒147. – ISSN 2313-4569.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: органічне сільськогосподарське виробництво
органічна продукція
ринок органічної продукції
органічні оператори
канали збуту органічної продукції
organic agricultural production
organic products
organic products market
organic operators
organic products sales channels
стаття
Короткий огляд (реферат): У статті сформульовано основні властивості органічної продукції, які формують її безпечність, якість та підвищені поживні властивості. Уточнено дані щодо кількості господарств та площі сертифікованих сільськогосподарських угідь, задіяних під вирощення органічної сировини в регіонах України. Проаналізовано ринок органічної продукції України та показано стійку тенденцію до його щорічного росту (в т.ч. за рахунок збільшення експорту, споживання органічної продукції на внутрішньому ринку та, частково, імпорту). Узагальнено дані щодо переліку рослинної продукції органічного походження, яка вирощується відповідно до умов органічного виробництва. Визначено основні країни-експортери української органічної продукції. Зазначено, що прийнята в Україні нормативно-правова база сприятиме розвитку внутрішнього органічного ринку. Розглянуто питання розподілу органічних операторів за різними диференційними ознаками (територіальною, організаційно-правовою формою господарювання, сферою діяльності). Показано, що за територіальною ознакою більшість органічних операторів сконцентровано на Півдні України (Одеська, Запорізька, Херсонська та Миколаївська області), на Одещині зареєстровано 18 операторів, які сертифіковані за європейськими стандартами і займаються рослинництвом. Проаналізовано різновиди джерел збуту органічної продукції в Україні в цілому та Одеському регіоні, зокрема. Приділено увагу аналізу асортименту органічних товарів у супермаркетах м. Одеси. Встановлено різні підходи до формування ціни органічної продукції в торговельних мережах. Визначено перспективи подальших досліджень у сфері удосконалення стратегії просування органічної продукції на внутрішньому ринку.
The article formulates the basic properties of organic products that determine its safety, quality and enhanced nutritional properties. Data of agricultural enterprises number that are engaged in the cultivation of organic products in the regions of Ukraine are summarized, as well as information about land area, which certified in accordance with organic standards, is given. Analysis of organic products market in Ukraine is given and a steady trend towards its annual growth is shown (including by exports increasing, organic products consumption on the domestic market and partially, imports). The plant materials of organic origin data list are presented; specific data about countriesexporters of domestic raw materials are given. It was noted that the regulatory framework, adopted in Ukraine, will contribute to internal organic market development. The questions of organic operators’ distribution according to different differential features (territorial, organizational and legal form of business, activity sphere) are considered. It is shown that, on a territorial feature, most organic operators are concentrated in the South of Ukraine (Odessa, Zaporozhye, Kherson and Nikolaev regions), and 18 operators was registered in the Odessa region, which are certified according to European standards and engaged in crop production. The variety of sales sources of organic products in Ukraine are analyzed in general and the Odessa region, in particular. An organic products assortment analysis in Odessa supermarkets is paid attention. Different approaches to pricing for organic products are shown in retail chains, where products of organic origin are sold. The prospects of further researches in improvement sphere of organic products promotion strategy in the domestic market are substantiated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9477
ISSN: 2313-4569
Розташовується у зібраннях:Випуск 4, № 68
Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Формування ринку органічної продукції в Україні.pdf558,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.