Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9478
Назва: Особливості маркетингової функції субконтрактації
Інші назви: Features of the marketing function of subcontracting
Автори: Литовченко, І.Л.
Авдієнко, Я.А.
Lytovchenko, I.
Avdiienko, Y.
Бібліографічний опис: Особливості маркетингової функції субконтрактації / І. Л. Литовченко, Я. А. Авдієнко // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць; Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2018. – Вип. № 4 (68). – С. 148‒158. – ISSN 2313-4569.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: виробнича кооперація
субконтрактація
маркетингові функції
комунікаційно-інформаційні технології
industrial cooperation
subcontracting
marketing functions
communication and information technologies
Короткий огляд (реферат): Однією з перспективних форм виходу із кризових явищ в промисловості України може бути застосування субконтрактних відносин між різномасштабними підприємствами. Проведено порівняльний аналіз основних форм виробничої кооперації, визначено роль субконтрактації та необхідність її застосування в сучасних ринкових умовах. Наведено власне визначення поняття «субконтрактація», яке порівняно з попередніми тлумаченнями враховує зміни ринку в умовах цифрової економіки та базується на інформаційно- комунікаційних технологіях. Проаналізовано світовий досвід субконтрактних відносин в країнах Європи, Америки та Японії, їx сучасні класифікації та класифікаційні ознаки, які дають змогу визначити майбутній власний вектор розвитку субконтрактації для українського підприємництва. Запропоновано включення додаткової класифікаційної ознаки «використання учасниками субконтрактації інформаційних технологій» поряд з попередніми, такими як «критерій вибору виконавця замовлення», «тривалість відносин між партнерами по кооперації», «структура побудови коопераційних відносин». Представлено власне бачення методичних засад щодо визначення економічного ефекту від впровадження субконтрактації, які раніше не враховували маркетингову складову функціонування (витрати на маркетингові дослідження, пошук інформації та партнерів субконтрактних відносин, інтернет-маркетинг, маркетинговий аудит та інші послуги (страхування, консалтинг, сертифікація та ін.). Розглянуто перспективи подальших розробок, які полягають у використанні маркетингово-аналітичної функції субконтрактації, діяльністю зі створення та просування послуг з метою підвищення економічного ефекту застосування субконтрактації, яка є новим вектором розвитку цієї форми виробничої кооперації.
One of the most promising ways out of crisis phenomena in the Ukrainian industry can be use of subcontracting relations between large-scale enterprises. A comparative analysis of the main forms of production cooperation was carried out, the role of subcontracting and the necessity of its application in modern market conditions is identified. The own definition of the «subcontracting» concept is given, which, in comparison with previous interpretations, takes into account market changes in the conditions of a digital economy and it is based on information and communication technologies. The world experience of subcontracting relations in the Europe, America and Japan countries is analyzed, and their modern classifications and classification marks, which allow determining the future own development vector of subcontracting for Ukrainian entrepreneurship. The inclusion of an additional classification attribute «use of information technologies by subcontracting participants» along with the previous ones, such as «criterion for selecting an executor of an order», «duration of relations between the cooperation partners», and «structure of cooperative relations building», is proposed. The own vision of methodical principles for economic effect determining of introducing subcontracting, which previously did not take into account the marketing component of functioning (marketing research costs, information and subcontracting partners search, internet-marketing, marketing audit and other services (insurance, consulting, certification, etc.). The prospects for further development, which consist in the marketing and analytical function of subcontracting use, the services creation and promotion with order to increase the economic effect of subcontracting use, which is a new the development vector of this form of industrial cooperation, are considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9478
ISSN: 2313-4569
Розташовується у зібраннях:Випуск 4, № 68

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Особливості маркетингової функції субконтрактації.pdf605,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.