Характеристика інструментів маркетингового аналізу в сфері банківських послуг

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Одеський національний економічний університет

Анотація

Статтю присвячено проблемам методичного супроводу маркетингу послуг у рамках загальної системи управління банківськими установами. Автором розглянуто інструменти маркетингового та стратегічного аналізу, визначено можливі напрямки застосування їх при організації маркетингових досліджень; надано порівняльну характеристику даних інструментів і критерії ефективності їх застосування.This article is devoted to the problems of methodical support of marketing services within the overall system of banking institutions. The author considered tools of marketing and strategic analysis identified possible areas of application in the organization of marketing research, presented comparative data characteristics tools and performance criteria for their application.

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис

Гайдукович Д. С. Характеристика інструментів маркетингового аналізу в сфері банківських послуг / Д. С. Гайдукович // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2011. – Вип. 43 (3). - С. 50-55.

Зібрання

Підтвердження

Огляд

Доповнено

Посилаються