Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/948
Title: Характеристика інструментів маркетингового аналізу в сфері банківських послуг
Authors: Гайдукович, Д.С.
Citation: Гайдукович Д. С. Характеристика інструментів маркетингового аналізу в сфері банківських послуг / Д. С. Гайдукович // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2011. – Вип. 43 (3). - С. 50-55.
Issue Date: 2011
Publisher: Одеський національний економічний університет
Abstract: Статтю присвячено проблемам методичного супроводу маркетингу послуг у рамках загальної системи управління банківськими установами. Автором розглянуто інструменти маркетингового та стратегічного аналізу, визначено можливі напрямки застосування їх при організації маркетингових досліджень; надано порівняльну характеристику даних інструментів і критерії ефективності їх застосування.This article is devoted to the problems of methodical support of marketing services within the overall system of banking institutions. The author considered tools of marketing and strategic analysis identified possible areas of application in the organization of marketing research, presented comparative data characteristics tools and performance criteria for their application.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/948
Appears in Collections:Випуск 3, № 43



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.