Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/948
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГайдукович, Д.С.-
dc.date.accessioned2013-12-16T09:37:54Z-
dc.date.available2013-12-16T09:37:54Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationГайдукович Д. С. Характеристика інструментів маркетингового аналізу в сфері банківських послуг / Д. С. Гайдукович // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2011. – Вип. 43 (3). - С. 50-55.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/948-
dc.description.abstractСтаттю присвячено проблемам методичного супроводу маркетингу послуг у рамках загальної системи управління банківськими установами. Автором розглянуто інструменти маркетингового та стратегічного аналізу, визначено можливі напрямки застосування їх при організації маркетингових досліджень; надано порівняльну характеристику даних інструментів і критерії ефективності їх застосування.This article is devoted to the problems of methodical support of marketing services within the overall system of banking institutions. The author considered tools of marketing and strategic analysis identified possible areas of application in the organization of marketing research, presented comparative data characteristics tools and performance criteria for their application.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherОдеський національний економічний університетru_RU
dc.titleХарактеристика інструментів маркетингового аналізу в сфері банківських послугru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Випуск 3, № 43



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.