Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9495
Title: Напрямки підвищення ефективності товаропросування (на прикладі ТОВ «Епіцентр К»)
Other Titles: The ways increase product promotion efficiency (on an example of PJSC "Epicenter K")
Authors: Братан, А.В.
Issue Date: 2018
Keywords: товаропросування
транспортні витрати
ефективність
факторний аналіз
недогруз
ретейлінг
commodity sales
transport expenses
efficiency
factor analysis
under load
retelling
Abstract: Об’єкт дослідження: діяльність ТОВ «Епіцентр К», як функціональної одиниці господарської діяльності. У роботі досліджений інструментарій управління ефективністю товаропросування. Проаналізовано загальну господарську діяльність підприємства ТОВ «Епіцентр К» за 2015-2017 рр. та ефективність товаропросування за допомогою інструментарію факторного моделювання. Запропоновано заходи щодо підвищення ефективності товаропросування ТОВ «Епіцентр К» у вигляді заміни постачальника дизельного палива для підприємства та покупку нового вантажного засобу, для позбавлення недогруза.
Master's qualification work consists of three sections. Object of research: activity of LLC "Epicenter K", as a functional unit of economic activity. The paper examines the tools for managing the effectiveness of commodity sales. The general economic activity of Epitsentr K company for 2015-2017 and the effectiveness of commodity sales through the tool of factor modeling are analyzed. Measures to increase the efficiency of trade promotion of "Epicenter K" LLC in the form of replacing the supplier of diesel fuel for the enterprise and purchase of a new cargo vehicle, to get rid of under loading, are proposed.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9495
Appears in Collections:Факультет економіки і управління підприємництвом*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Братан А.В. Кваліфікаційна робота.pdf187,08 kBAdobe PDFView/Open
Братан А.В. Реферат.pdf158,87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.