Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9495
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБратан, А.В.-
dc.date.accessioned2019-06-11T08:48:01Z-
dc.date.available2019-06-11T08:48:01Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9495-
dc.description.abstractОб’єкт дослідження: діяльність ТОВ «Епіцентр К», як функціональної одиниці господарської діяльності. У роботі досліджений інструментарій управління ефективністю товаропросування. Проаналізовано загальну господарську діяльність підприємства ТОВ «Епіцентр К» за 2015-2017 рр. та ефективність товаропросування за допомогою інструментарію факторного моделювання. Запропоновано заходи щодо підвищення ефективності товаропросування ТОВ «Епіцентр К» у вигляді заміни постачальника дизельного палива для підприємства та покупку нового вантажного засобу, для позбавлення недогруза.ru_RU
dc.description.abstractMaster's qualification work consists of three sections. Object of research: activity of LLC "Epicenter K", as a functional unit of economic activity. The paper examines the tools for managing the effectiveness of commodity sales. The general economic activity of Epitsentr K company for 2015-2017 and the effectiveness of commodity sales through the tool of factor modeling are analyzed. Measures to increase the efficiency of trade promotion of "Epicenter K" LLC in the form of replacing the supplier of diesel fuel for the enterprise and purchase of a new cargo vehicle, to get rid of under loading, are proposed.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectтоваропросуванняru_RU
dc.subjectтранспортні витратиru_RU
dc.subjectефективністьru_RU
dc.subjectфакторний аналізru_RU
dc.subjectнедогрузru_RU
dc.subjectретейлінгru_RU
dc.subjectcommodity salesru_RU
dc.subjecttransport expensesru_RU
dc.subjectefficiencyru_RU
dc.subjectfactor analysisru_RU
dc.subjectunder loadru_RU
dc.subjectretellingru_RU
dc.titleНапрямки підвищення ефективності товаропросування (на прикладі ТОВ «Епіцентр К»)ru_RU
dc.title.alternativeThe ways increase product promotion efficiency (on an example of PJSC "Epicenter K")ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Братан А.В. Кваліфікаційна робота.pdf187,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Братан А.В. Реферат.pdf158,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.