Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9498
Назва: Стратегічні підходи та напрямки підвищення обсягу прибутку на підприємстві (на прикладі ПАТ Одеський кабельний завод «Одескабель»)
Інші назви: Strategic approaches and directions of increase of profits at the enterprise (for example, PJSC Odessa Cable Plant "Odeskabel")
Автори: Демченко, М.К.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: прибуток підприємства
ефективність діяльності
фактори
резерви
аналіз фінансових результатів
собівартість продукції
profit of the enterprise
efficiency of activity
factors
reserves
analysis of financial results
cost of production
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти щодо економічної сутності прибутку та його функцій; системи показників та методів планування обсягу прибутку та фактори, що впливають на величину прибутку підприємства.
The work deals with the theoretical aspects of the economic essence of profit and its functions; the system of indicators and methods of planning the volume of profit and factors that affect the size of the company's profit.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9498
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.