Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9510
Назва: Стратегія підвищення конкурентоспроможності підприємства (на прикладі ТОВ «Л.А.Р.К.»)
Інші назви: Strategy for Enhancing Competitiveness of Enterprise (on the example of L.A.R.K. LTD)
Автори: Дерменжі, М.М.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: конкурентоспроможність
стратегія
управління конкурентоспроможністю
стратегічне управління
конкурентні сили
конкурентні переваги
competitiveness
strategy
competitiveness management
strategic management
competitive forces
competitive advantage
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти конкурентоспроможності підприємства, конкурентних переваг підприємства та стратегічного управління конкурентоспроможністю підприємства.
Diploma thesis deals with theoretical aspects of the company’s competitiveness, company’s competitive advantages and strategic management of the company’s competitiveness.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9510
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.