Економічне обґрунтування стратегії розвитку підприємства в галузі роздрібної торгівлі (на прикладі ТОВ «Алло»)

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єктом дослідження виступає процес розробки стратегії розвитку підприємства ТОВ «Алло». В роботі розглядаються теоретичні основи формування стратегії розвитку підприємства, місце стратегії розвитку підприємства у системі класифікації стратегій, методика формування стратегії розвитку підприємства та фактори її вибору. Здійснено комплексний аналіз фінансового стану і проведено оцінку ефективності стратегічного управління підприємства ТОВ «Алло». Розроблено стратегію впровадження стратегії диверсифікації шляхом створення підрозділу продажу товарів сегменту «Розумний будинок» та його налаштування.
The qualification Master’s degree consists of 3 parts. The object of study is strategy development process for enterprise Allo Ltd. Theoretical aspects of making an enterprise development strategy, place of the enterprise strategy development in classification system of strategies, methods of forming strategies enterprise’s development and criterion of the choice were considered. Comprehensive analysis of the financial standing is done and evaluation of the effectiveness strategic management enterprise Allo Ltd is assessed. Implementation strategy of diversification was developed by the way of creating sales department, named “Smart home” and its installation.

Опис

Бібліографічний опис

Підтвердження

Огляд

Доповнено

Посилаються