Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9636
Назва: Впровадження CRM-системи 1С-Бітрікс (на прикладі підприємства роздрібної торгівлі)
Інші назви: Introduction of CRM-system 1С-Bitrix (on an example of the retail company)
Автори: Бурукова, Х.І.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: CRM-система
впровадження інформаційних технологій
1С-Бітрікс
роздрібна торгівля
«Воронка продажів»
ефективність роботи
економіко-математичне моделювання
CRM-system
introduction of information technologies
1С-Bitrix, retail trade
«Funnel of sales»
efficiency of work
economic-mathematical modeling
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти впровадження CRM-систем та розглянуто вплив CRM-систем на ефективність роботи підприємств.
The work deals with the theoretical aspects of concerning CRM-systems are considered in the work and the influence of CRM-systems on the efficiency of the enterprises is considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9636
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.