Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/964
Назва: Формування споживчої цінності як засновок стійких конкурентних переваг підприємства
Автори: Кузнецова, І.О.
Кузнецова, И.А.
Kuznetsova, I.
Бібліографічний опис: Кузнецова І. О. Формування споживчої цінності як засновок стійких конкурентних переваг підприємства / І. О. Кузнецова // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2011. – Вип. 43 (3). - С. 234-239.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Короткий огляд (реферат): У статті узагальнено розробки вітчизняних фахівців стосовно побудови та застосування ланцюга утворення вартості зерна. Обґрунтовано власну систему утворення вартості товарного зерна. З її використанням визначено ключові фактори успіху суб’єктів зернового ринку. In the article works of domestic specialists in relation to the construction and application of value chain of grain are generalized. Own system of formation commodity grain value is grounded. With its usage certainly key factors of success of grain market subjects are defined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/964
Розташовується у зібраннях:Випуск 3, № 43
Кафедра менеджменту організацій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.