Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/964
Title: Формування споживчої цінності як засновок стійких конкурентних переваг підприємства
Authors: Кузнецова, І.О.
Кузнецова, И.А.
Kuznetsova, I.
Citation: Кузнецова І. О. Формування споживчої цінності як засновок стійких конкурентних переваг підприємства / І. О. Кузнецова // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2011. – Вип. 43 (3). - С. 234-239.
Issue Date: 2011
Publisher: Одеський національний економічний університет
Abstract: У статті узагальнено розробки вітчизняних фахівців стосовно побудови та застосування ланцюга утворення вартості зерна. Обґрунтовано власну систему утворення вартості товарного зерна. З її використанням визначено ключові фактори успіху суб’єктів зернового ринку. In the article works of domestic specialists in relation to the construction and application of value chain of grain are generalized. Own system of formation commodity grain value is grounded. With its usage certainly key factors of success of grain market subjects are defined.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/964
Appears in Collections:Випуск 3, № 43
Кафедра менеджменту організацій



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.