Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/964
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКузнецова, І.О.-
dc.contributor.authorКузнецова, И.А.-
dc.contributor.authorKuznetsova, I.-
dc.date.accessioned2013-12-16T11:25:40Z-
dc.date.available2013-12-16T11:25:40Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationКузнецова І. О. Формування споживчої цінності як засновок стійких конкурентних переваг підприємства / І. О. Кузнецова // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2011. – Вип. 43 (3). - С. 234-239.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/964-
dc.description.abstractУ статті узагальнено розробки вітчизняних фахівців стосовно побудови та застосування ланцюга утворення вартості зерна. Обґрунтовано власну систему утворення вартості товарного зерна. З її використанням визначено ключові фактори успіху суб’єктів зернового ринку. In the article works of domestic specialists in relation to the construction and application of value chain of grain are generalized. Own system of formation commodity grain value is grounded. With its usage certainly key factors of success of grain market subjects are defined.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherОдеський національний економічний університетru_RU
dc.titleФормування споживчої цінності як засновок стійких конкурентних переваг підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Випуск 3, № 43
Кафедра менеджменту організацій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.