Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/968
Title: Еволюція теорії маркетингу в сучасних умовах
Authors: Литовченко, І.Л.
Citation: Литовченко І. Л. Еволюція теорії маркетингу в сучасних умовах / І. Л. Литовченко // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський держ. екон. ун-т. – Одеса, 2010. – Вип. 39. - С. 103-106.
Issue Date: 2010
Publisher: Одеський державний економічний університет
Abstract: У статті досліджено генезис і еволюція концепцій маркетингової філософії бізнесу. Розглянуто три етапи трансформації теоретичних положень. Проаналізовано чотири основних складових руху Інтернету у житті сучасного суспільства, у тому числі в його економічній складовій. Запропонована парадигма Інтернет-маркетингу, яка відповідна сучасним умовам переходу до інформаційного суспільства. The article genesis and evolution conceptions of marketing philosophy of business are studied. Three stages of transformation of theoretical positions are considered. Four major components of Internet traffic in modern society, including its economic component, are analyzed. The economic Internet-marketing paradigm in the modern terms of passing to informative society is offered.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/968
Appears in Collections:Випуск 39



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.