Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/968
Назва: Еволюція теорії маркетингу в сучасних умовах
Автори: Литовченко, І.Л.
Бібліографічний опис: Литовченко І. Л. Еволюція теорії маркетингу в сучасних умовах / І. Л. Литовченко // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський держ. екон. ун-т. – Одеса, 2010. – Вип. 39. - С. 103-106.
Дата публікації: 2010
Видавництво: Одеський державний економічний університет
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено генезис і еволюція концепцій маркетингової філософії бізнесу. Розглянуто три етапи трансформації теоретичних положень. Проаналізовано чотири основних складових руху Інтернету у житті сучасного суспільства, у тому числі в його економічній складовій. Запропонована парадигма Інтернет-маркетингу, яка відповідна сучасним умовам переходу до інформаційного суспільства. The article genesis and evolution conceptions of marketing philosophy of business are studied. Three stages of transformation of theoretical positions are considered. Four major components of Internet traffic in modern society, including its economic component, are analyzed. The economic Internet-marketing paradigm in the modern terms of passing to informative society is offered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/968
Розташовується у зібраннях:Випуск 39

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Литовченко І.Л. Еволюція теорії маркетингу в сучасних умовах.pdf154,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.